Ini Cara Bagaimana nashahart jana RM7k++ first time dengan web ecommerce

Sebenarnya Web Nashahart ni website kawan saya yang baru dibangunkan tahun lepas. Kawan saya ni namanya Nashah Abu. Bagi saya, siapa siapa jer, tiada masalah nak belajar tentang Web Ecommerce ini. Dia tak pernah run ads, tak pernah tahu apa apa tentang web Ecommerce sebelum ni. Cuma sekarang, agak berjaya sebab dah mula bina pendapatan RM500 – RM1.5K harian dengan Website Ecommerce brand Nashahart.

Baiklah, Artikel ni saya nak terangkan bagaimana Nashahart ni dari idea, sampailah buat jualan Ecommerce RM500- RM1500 sehari hanya jalankan Ads Conversion ke Web Ecommerce nya!

Bermula Dari Jual Kad Bisnes kepada Idea Printing Frame Deco dengan Web Ecommerce

Mulanya jumpa saya nak tahu saya buat bisnes apa. Saya bagitau saya buat servis bina website Ecommerce serta jalankan pemasaran Facebook Ads untuk klien saya. Beliau cerita masalah sekarang, nak kahwin dalam masa beberapa bulan lagi. Tiada simpanan. Sumber income tiada. Tengah pening macam mana nak marketkan Kad bisnes nya. Sebenarnya Beliau dah buat bisnes printing ni dah lama dalam 3-4 tahun. Cuma secara kecilan.

Saya cadangkan dengan kepakaran printing ni, apa kata buat produk sendiri? Jadi saya cadangkan jual Frame Dekorasi rumah. Yang mampu mili

Leave a Comment